Web Sitemize Hoşgeldiniz, 12 Aralık 2019

Barış Manço ile İlgili Sloganlar


Barış Manço ile İlgili Slogan Örnekleri Barış Manço metni 5. sınıf Türkçe

Barış amca, insanlar unutmaz seni asla.
Bizim iller sensiz, çok sessiz Barış abim.
Arkadaşım eşek, ne güzel seni sevmek.
Adam olacak çocuklar, adam oldu neredesin Barış abi.



BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAS

Yorumlar

  1. sema dedi ki:

    slogan dan 100 aldım

  2. ayşenur dedi ki:

    Elinize sağlık çok beğendim

  3. Muhammed dedi ki:

    Barış amca seni unutmayacağız asla

  4. kaplan dedi ki:

    Arkadaşlar bu sloganlar çok güzel

  5. yusuf dedi ki:

    Bu slogan çok güzel olmuş bu site 5 yıldızı hak ediyo

  6. Nehir dedi ki:

    Çok güzel olmuş

  7. Nehir dedi ki:

    Yazdığım slagon çok güzel eminim sizde beyeneceksiniz…??

  8. TITAN dedi ki:

    Bunlar benim bildiğim bilinmesi sozler

  9. rıfat kızıl kuyu dedi ki:

    çok güzel bir sloganlar var

  10. Songül dedi ki:

    Çok teşekkürler sizi çok seviyorum.

  11. Yusuf dedi ki:

    Çok güzel sloganlar

  12. Nurettin dedi ki:

    Çok güzel

  13. ali dedi ki:

    Çok güzel ya

  14. Merhaba dedi ki:

    Güzel bir site

  15. Laş of klanş dedi ki:

    Gül pembesin barış amca

  16. pelin dedi ki:

    Çok güzel olmuş. sloganı yazana teşekkürler.

  17. Anonim dedi ki:

    Yani fena degil

  18. Şevin dedi ki:

    Çok güzel ama aslında bunu biz değil başka çocuklar yapıyor . tebrikler bu sloganları yapanlar harikasınız
    ????????????

  19. ♥Edanur dedi ki:

    Aynen katılıyorum♥♣★☆♧♡

  20. Yasemen dedi ki:

    Bayıldım

  21. kahraman dedi ki:

    BARIŞ ABİM SEN ÖLDÜN AMA DUNYA HALA AYAKTA Bence güzel ötesi sloganlar??????????:);)OZLEDİK SEMİ ABİ

  22. hayat dedi ki:

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık

  23. alara dedi ki:

    çok güzel olmuş elinize sağlık

  24. Irmak dedi ki:

    Çok iyi yaa valla çok iyi uyum olmuş

  25. barış manço dedi ki:

    Çok güzel slagonlar

  26. Seyit gümüş dedi ki:

    Cok guzel

  27. Malka dedi ki:

    Çok güzel

  28. SEREN dedi ki:

    Çok güzel.Çok teşekkür ederim size sağolun.????????

  29. busra dedi ki:

    Beğendim güzel olmuş teşekkür ederim.

  30. Serdar dedi ki:

    Bizim iller baya sessiz çünkü sen öldün.

  31. meltem dedi ki:

    Çok güzel teşekkürler.

  32. Turaç dedi ki:

    Çok tşk çok yardımcı oldununuz

  33. Sude dedi ki:

    Ödevimde çok yardımcı oldu teşekkürler…

  34. max dedi ki:

    Muhteşem üzeri muhteşem

  35. aybüke dedi ki:

    Güzel sloganlar için teşekkürler.

  36. aybüke dedi ki:

    Bayıldım çok güzel.

  37. Haso dedi ki:

    COK GÜZELL…

  38. İlyada dedi ki:

    Çok teşekkürler çok yardımcı oldunuz

  39. Senanur dedi ki:

    Adam olacaklar oldu sen neredesin he barış mançom ☺

  40. mustafa dedi ki:

    Barış abim seni çok seviyorum.

  41. nidanur dedi ki:

    Çok güzel olmuş

  42. Muhammed dedi ki:

    Güzel olmuş teşkürler.

  43. AHMET dedi ki:

    Çok güzel olmuş

  44. esma dedi ki:

    Adam olacak çocuklar adam oldu., sen neredesin gül pembe.

    1. Ahmet dedi ki:

      iyi uyum olmuş

  45. Ayse dedi ki:

    Çokk güzel bitanesiniz

  46. salih dedi ki:

    Sloganların hepsi çok güzel

  47. Volkan dedi ki:

    Çok güzel olmuş harika☺???

  48. mustafa dedi ki:

    Hepsi ayrı 4 slogan sa güzel ama hepsi 1 slogan olursa daha güzel olur.

  49. İsmail dedi ki:

    Çok mükemmel olmuş ve harika

  50. Burcu dedi ki:

    Tek kelimeyle muhteşem

  51. ilayda dedi ki:

    Yediden yetmişe günümüzden geleceğe

  52. Anonim dedi ki:

    Mükemmel olmuş ve harika

  53. buse dedi ki:

    Çok güzel sözler. Hepsi de Barış Manço gibi bir insana değer.

  54. caner dedi ki:

    Mükemmel olmuş

  55. yunus dedi ki:

    Arkadaşım eşek ne güzel seni sevmek çok iyi bence.

  56. ..... dedi ki:

    Çocuklar adam oldu olacak, Barış Manço yeniden doğacak.
    Bu da olabilir.
    Çok güzel sağolun….

    1. Hasan dedi ki:

      Sözün muhtaşem tebrik ederim

    2. Zaynep dedi ki:

      helallll olsun bu siteyi

      1. Şevin dedi ki:

        Ne helâli canımız bizim barış an mız

  57. oğuzhan dedi ki:

    Mükemmel bayıldım çok işime yaradı teşekkürler

  58. Batuhan dedi ki:

    Güzel sloganlar adam oldular çocuklar

  59. canan123 dedi ki:

    Harika teşekkür ederim.

  60. Fıstık. dedi ki:

    Çok güzel sloganlar

    1. Abdulsamet dedi ki:

      Evet güzel olmuş

      1. Anonim dedi ki:

        çok güzel sana katılıyorum

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.